nose que sera de mi
Molt bones, primer de tot, gracies pel que feu i per tota l'ajuda que els hi concediu als joves.
Per començar, us dic que potser exagero una mica i penseu que soc una dramatica.
Tinc 13 anys fare 14 en menos de 3 mesos i desde final de curs de l'any passat he baixat molt les notes. Afortunadament els curs passat no vaig anar a setembre, pero esque aquest any, no se que em passa.
Ho dire, desde petita que vull ser veterinaria, sempre he tingut aquesta il.lusió i encara la tinc, pero cada vegada es va esfumant de la meva ment més i més, doncs no hi ha examen de fisica i quimica i de mates que no suspenga....
s'em dona fatal i ademes jo em faig ilusions molt rapid, com per exemple, fa poc e vist una casa tremendament preciosa al meu barri i des d'aquell dia sempre passo pel davant quan passejo el gos, m'imagino la meva vida a aquella casa, amb familia, etc..
Pero després se'm cau el mon sencer avall perque no soc capaç de treure bones notes a mates/fisica, he d'admetre que tampoc m'esforço, i cada vegada menys perque em deprimeixo més i més per tot aixo.
Els meus pares sempre em diuen que em passo el dia al llit, tancada a l'habitacio, no faig cap esport, en fi, que per dir-ho d'alguna manera em sento inutil i mala filla.
En resum, no sé si m'he explicat gaire bé, perdó si us he avorrit, però necessito que em contesteu: alguna idea per motivarme més? (ademes, estic molt enganxada al mobil i aixo fa decepcionar més als meus pares).
de veritat, m'atormenta molt la sensació de pensar que si segueixo aixi no sere res a la vida, pero per altra banda, necessito una empenta, no tinc cap motivació.
Perdo per enrollarme, Moltes Gracies per llegirme!!
Laia Sala

Hola!
Sembla que estàs en un moment "HABITACIÓ CAÒTICA":
La teva vida és com una habitació súper desendreçada, tot està mal col·locat, tot sembla que va malament i la sensació és que encara anirà pitjor. Amb la nostra habitació pot passar igual: anem deixant les coses sobre la taula, llavors no tenim espai per estudiar, deixem els apunts sobre el llit on hi ha roba bruta que tirem al terra, després l'arraconem amb els peus a un racó... i cada vegada tot és més caòtic!
Com ho podem canviar?
Doncs mica en mica. Començant per fer el llit. Després tirar la roba bruta i ordenar la resta de la roba. Finalment organitzar l'escriptori i, si és necessari, passar l'escombra per recollir tota la brutícia que tenim al terra.
I amb el nostre dia a dia, hem de fer el mateix. Intenta posar-te petits objectius amb les assignatures (demana ajuda als professors per entendre-ho millor) i dedica només una hora al dia als estudis. Després, si creus que és important, busca la manera de fer esport (et sentiràs molt millor amb tu mateixa), i apunta't l'objectiu de ser veterinària a un lloc ben visible de la teva habitació. Tens un gran somni, així que tingues-lo present cada dia! Serà una forma de motivar-te!
I... sobretot, esforça't! Sé que la mandra és poderosa, però la mandra només aconsegueix fer-nos sentir pitjor amb nosaltres mateixos, ja que no assolim els nostres objectius i això ens fa sentir perdedors... Quan notis que t'està apareguent la mandra, activa't i fes una petita cosa. Si estàs estudiant i tens ganes de plegar... posa't una fita final: una pàgina més, 15 minuts més.... Així aconseguiràs avançar una mica més ;)
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico