estic gorda?
Holaaaaa
No estic gaire contenta amb el meu cos i menys amb les meves cames. Les meves cames en la meva opinió són massa grans I amples i no m'agraden gents. Ara que comença a fer calor i la gent porta pantalons curts, no m'agrada la idea d'anar ensenyant-les cuixes. Peso uns 66kg i medeixo 174.
Teniu alguns consells per a aprimar-me??? Tant de panxa com de cames. M'ajudaria moltíssim!
Alba Garcia

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori!
Primer de tot, no hi ha un pes ideal, però si que parlem de rangs saludables. Segons les dades que ens has deixat, tu et trobes un un pes ben saludable, i per aquest motiu no t'hauria de plantejar aprimar-te.
Entenc que això no tingui res a veure en com et sents amb tu matexa. Dius que et fa cosa portar pantalons curts ara que arriba la calor.
Com veus separo una mica les dues coses: Per una banda, el teu cos està bé, però tu no et sents satisfeta en com és.
Pertant, per això mateix és important que vegis que el que has de canviar no es el teu cos, sinó la manera de tens de mirar-lo.
Ens han inflat el cap perquè ens creguem que si no estem primes no estem guapes, però mira al teu voltant (no només les nenes de la teva classe, sinó totes les dones que vegis) totes som diferents fisicament (i també de manera de ser). Si totes som diferents, si totes estem bé, perquè sempre creiem que hem de aprimar? Perquè a la industria li interessa això, simplement per inculcar-nos que hem de "comprar coses" per estar "millor". Quan nosaltres ja estem bé tal com estem.
Així que mira les teves cames i dona'ls-hi les gràcies per tot el que et donen.
Espero haver-te ajudat!
Un petonet
Alba Garcia
Psicòloga
http://www.acab.org/
">www.acab.org