GELATINA??
Hola bones, necessito ajudaaa
Fa dues setmanes vaig fer-ho per primera vegada i ara quan vaig a pixar i m'aixugo a vegades veig que en el paper hi ha com un líquid raro, és com si fos slime, és gelatinós i de color transparent, no és flux vaginal ni res d'això. Abans de fer-ho per primera vegada tmb em passava pero no tant. Què és exactament? És normal??
I una altra cosa, després d'haver follat he d'anar al ginecòleg urgent i obligatòriament?
Gracies!
Mariona Busto

Hola Nemo!
Segurament aquest líquid que dius que et surt és flux vaginal. Tenir flux vaginal és completament normal i saludable. El flux vaginal pot variar en funció del moment del cicle en el qual et trobis. De totes maneres, si observes que aquest líquid fa mala olor o una olor desagradable, notes molèsties o picors, o que té un color o aspecte diferent, et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
En el moment que s'inicien les relacions sexuals amb penetració es recomana fer la primera visita amb el ginecòleg. No és urgent ni obligatori, és aconsellable. D'aquesta manera s'obre el teu historial clínic ginecològic i es valora que tot estigui correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat