com recuperar a un noi Libra
Hola, sóc una noia Escorpio que l'ha liat una miqueta... Fa menys d'un mes estic coneixent a un noi Libra de 20 anys que no és de la meva ciutat, i sincerament no confiava amb ell. Tenía molts dubtes de que en realitat volgués anar en serio amb mi, i aquest cap de setmana, divendres a la nit de festa, hem vaig donar uns petons sense importància amb un amic que estant trista, hem va consolar. Dissabte a la tarda, aquest noi hem va dir que sí que anava en serio amb mi i que podía confiar amb ell, i hem vaig sentir tan malament que ahir a la nit li vaig explicar. Ell hem va dir que ja no volia saber res més i que jo era una més. Aquest matí, després de passar la nit plorant, li he enviat un missatge de veu dient-li que no es excusa però que realment no va ser res del que ell s'imagina, però res, no hem contesta... Què puc fer per a que torni a confiar amb mi, si viu a 300km de distància? Com li puc demostrar que me'n arrepentisso i que el vull conèixer a ell?
Laia Sala

Hola!
A vegades fem coses sense sentit, ens deixem endur per les emocions en aquell moment i prenem decisions equivocades... Sembla que t'ha passat això i ara n'estàs patint la conseqüència.
Primer de tot, tu ets lliure (tinguis un compromís o no) de fer el que vulguis amb el teu cos, però has d'acceptar-ne les conseqüències. Entenc que encara no havíeu formalitzat la relació i això et feia sentir insegura amb aquesta situació.
Ara bé, tu no pots controlar la seva reacció, de manera que l'únic que pots fer és esperar un parell de dies i enviar-li de nou algun missatge explicant-li com et sents i com t'agradaria que evolucionés aquesta relació. Espera la seva resposta...
• si no hi ha resposta, ja et donarà una resposta i l'hauràs d'assumir (encara que faci mal)
• Si hi ha resposta, és senyal que encara hi ha un interès cap a tu i haureu de construir de nou la vostra relació i la vostra confiança. Potser serà moment de definir quins són els límits que poseu i quins són els requisits de cadascú per continuar la relació. (i recorda, cadascú és lliure d'acceptar o no aquests requisits).
Espero haver-te ajudat una mica ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico