depilació cuchilla
Es perillós depilarse dia si dia no les parts intimes amb cuchilla? Si es que no, no se cap alternativa que em pugui fer jo mateixa... quines hi han?
També no m'atreveixo a depilarme la part del cul, ja que alla se que tinc molt pel pero no la vull liar depilantme amb cuchilla... com s'hauria de fer?
Com a altra pregunta... com es pot saber si he tingut un orgasme? Jo no vaig cridar per exemple, pero si em vaig correr molt, això contaria com orgasme?
Moltes gràcies
Helena Angel

Hola,
La resposta sobre la depilació te la donaria millor una dermatòloga, nosaltres som psicòlogues, no sabem com reacciona la pell si passes la "cuchilla" dia si, dia no. Potser el més recomanable seria consultar amb el dermatòleg o anar a un centre d'estètica.
Pel que fa a l'orgasme, tu ets l'única persona que pot saber si has tingut un orgasme o no, no per la quantitat de líquid (si és al que fas referència quan dius "em vaig correr molt"), sinó en base a la sensació de plaer intens que sentis.Cridar pot ser una expressió de l'orgasme però no totes les dones expressen l'orgasme igual, n'hi ha que criden, n'hi ha que tanquen els ulls, n'hi ha que es tenses, n'hi ha que sospiren, etc...
Si ens basem en la descripció, un orgasme "és el punt culminant de l'excitació sexual que ve precedit per la fase d'excitació i fase d'altiplà en la resposta sexual humana.
S'allibera la tensió sexual acumulada durant les fases precedents i
s'experimenta una gran sensació de plaer en la zona genital", nosaltres afegiríem que la sensació de plaer es pot sentir a tot el cos, no només a la zona genital.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat