Insomi
Hola,bona tarda
Mai he dormit massa perqué jo no sóc gaire dormilega...pero últimament dormo poquíssim cuatre o cinq hores. El qué passa és que jo em sento bé,no em sento cansada ni res d'això pero dormo molt poc i m'aburrixo al llit pensant en el sentit de la vida...Es que són moltes hores
S'ho he comentat als meus pares i m'han dit que és normal perqué el meu pare també dorm molt poc i això...péro jo voldría dormir..alguna idea?
Ademés haviat em vaig de convivéncies i quant no dormo a casa meva dormo encara menys...
Prenc una infusió i això pero res funciona...no em vull medicar...alguna idea?
Gràcies per tot!!!
Laia Sala

Hola!
És veritat que es recomana dormir entre 8 i 9 hores diàries, però no tots som iguals i hi ha persones que són de dormir poc. Crec que tu estàs en aquest extrem i has d'acceptar que no necessites gaires hores de son.
Tu mateixa dius que no et sents cansada, ni irritable i que el teu pare també és així, de manera que no crec que sigui un problema. Es converteix en un problema quan tu et vols obligar a tu mateixa a dormir més del que necessites ;)
Per tant, si no vols estar donant voltes al llit, pots tenir algun llibre interessant a la tauleta de nit, o bé escoltar algun documental durant la nit. Utilitza aquestes hores per fer coses relaxants i calmades que et venen de gust en comptes d'obligar-te a dormir. Com ho veus?
I si vas de convivències... potser caldrà que portis algun frontal o llanterna per il·luminar-te quan se t'hagi acabat la son ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico