Orgasmes
Holaa,
A veure si em podeu ajudar perquè estic feta un lio
Per començar, com es diferencia un orgasme del clitoris d'un orgasme intern?
Esque jo..diguem que quan ho faig amb la meva parella no és que ens estem gaire temps al clitoris, normalment fem un rato de preliminars i després em poso a sobre i he de buscar com, una forma de moure'm que em produeixi molt plaer i llavors noto com pessigolles, super calent, gust, a la vegads, dins meu...
I una altre cosa és que de moment, hem provat bastantes posicions i només tinc orgasme jo a dalt... o sigui em costa bastant arribar-hi...si em podrieu ajudar amb alguna idea d'una altre posicio que sigui més fàcil per mi? (Ell si jo tinc l'irgasme ell hi arriba ràpid, no és que només em preocupi per mi)
Moltes gràcies ❤
Mariona Busto

Hola Anònima!
La diferència està en la via d'estimulació que et va bé per aconseguir l'orgasme, però no és que hi hagi orgasmes clitoridians i orgasmes vaginals. Es pot arribar a l'orgasme estimulant directament el clítoris, o indirectament, o a través de la penetració, etc.
Una manera que et pot ajudar a aconseguir arribar a l'orgasme a través de la penetració és estimular directa o indirectament el clítoris mentre s'està practicant el coit. D'aquesta manera podràs arribar-hi més fàcilment, ja que l'estimulació que estaràs rebent serà la que necessites. Són moltes les noies que prefereixen i necessiten l'estimulació del clítoris per poder arribar a l'orgasme. Segurament quan tu estàs col·locada a dalt, deus fregar el teu clítoris amb la seva panxa i et deu resultar més agradable i fàcil aconseguir-ho així.
Recordeu que la penetració no ho és tot. Així que no vulgueu córrer i deixeu temps perquè els vostres cossos s'excitin. Si aneu directament a la penetració, serà complicat aconseguir aquest nivell alt d'excitació.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat