Nose que fer necessito ajuda urgent..
Fa poc, vaig anar a la fira del poble del costat d'on visc, i em vaig trobar al meu ex, ens vam saludar i tal, llavors, vam estar durant tota la nit parlant i eso, i de vegades marzxava amb les meves amigues, llavors quan vaig marxar em va obrir per whatsapp i vam començar a parlar com amics, i bueno, em va començar a tornar tirar la canya pero jo no li seguia perque no es un noi que m'agradi molt, sincerament quan vaig estar amb ell va ser per oblidar-me d'un altre. Bueno al que anava, llavors vam dir de quedar per tornar-nos a veure'ns amb una altre amiga i va ser com que vaig estar molt be amb ell encara que a vegades se'm feia pesat, llavors al dia seguent vaig veure que va començar com a estar diferent, rallat i no em volia dir el perque, fins que finalment li vaig dir que si li preguntava que li passava era perque alomillor m'importava, i al final em va acabar dient que li agradava i tal, llavors em va dir que no sabia perque m'ho havia dit si no passaria res. Llavontes em va deixar de parlar perque clar estava rallat i tal, llavors una noia, em va venir al dia seguent al pati i em va dir que van estar parlant i tal i que li va dir que passaria de mi si jo no volia res, llavors em va dir aquella noia que despres van estar jugant a retos i van dir que es liarient tal dia, i nose perque em vaig posar com gelosa i li vaig dir el que em passava i esque ami ell com que m'aborreix no m'acaba d'agradar i bueno total que en aquell moment vaig obrir al noi i li vaig dir que volia parlar amb ell i li vaig acabant dient de tornar-ho intentar i ara m'estic arrepentint molt perque no vull estar amb ell, el veig mes com un amic. SIUSPLAU DIGUEU-ME SOLUCIONS PER ACABAR AMB AIXO!! :( :(😔😔😔
Laia Sala

Hola!
Pel que expliques tens molt clar que no vols una relació amb ell. Crec que t'agrada la idea que algú es fixi en tu. (A tots ens agrada saber que altres persones ens troben atractius/ves o interessants), però aquest no és un motiu per tenir-hi una relació, no creus?
Per tal que una relació funcioni és important que totes dues persones s'admirin mútuament i tinguin interès l'una per l'altra.
Entenc que el fet de "perdre aquest fan", et va fer sentir insegura i vas pensar que potser t'estaves perdent alguna cosa. Però tu mateixa t'has adonat que no vols estar amb ell, o sigui que deixa de donar-li falses esperances i anima'l a fer el seu camí.
Per tant, ara tocarà parlar amb aquest noi i tallar aquesta relació. Sé que és difícil però hauràs d'explicar-li que estaves confosa i que no vols continuar. Tens tot el dret a tallar qualsevol relació sempre que no estiguis còmode, d'acord? no estàs en deute amb ningú.
Endavant, sigues sincera amb les teves emocions i deslliure't d'aquest pes.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico