Es totalment necesari posar-hi tema a aquesta merda?
Avui escric aquí per confesarte que ma vida es una merda i sinceramente no m'agradaria sinò m'encantaria poder suicidarme. Estic fins als collons d'aparentar ser algú que no sóc per sentir el seu afecte i després em posin bonica per les esquenes, estic farta de donar milions de cosas per la gent i no rebre res a canvi, estic fins als ovaris de que no pugui pujar una foto en roba interior i no puder dir-ne que he mantinguts relacions perquè sería una guarra. Estic cansada de rebre criticas de gent que no em coneix o tan sols fa cas al que escolta. Estic cansada de viure a aquesta merda de vida on sóc la diferent.
Laia Sala

Hola Broke Girl,
tinc la sensació que l'opinió dels altres t'afecta bastant en la teva valoració com a persona, així que et recomano que agafis un paper i hi dibuixis 6 cercles concèntrics. Començant pel cercle central hi posaràs:
• Jo
• La meva família
• amics íntims
• amics
• coneguts
• desconeguts
A cada cercle hi poses les persones que creus que estan en aquest punt de distància. Com més s'allunyen del cercle, menys importància haurien de prendre les opinions d'aquestes persones . És així en el teu cas? o bé tenen la mateixa importància?
Aprèn a posar distància del que opinen/pensen els altres i centra't en les persones importants i que t'estimen. Sé que és difícil, però et sentiràs molt millor amb tu mateixa.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico