No tinc ganes de res...
Hola!
Tinc un problema bastant greu, i és que la meva vida és una merda.
Els meus pares alchoolics, la meva germana diabètica ,el meu germà es va morir, i a l'institut només fan que riure's de mi i insultar-me, em diuen gorda, plana i m'insulten moltes més coses greus. Trec males notes...
Desde que em diuen gorda (que fins i tot monspares m'ho diuen) tinc problemes amb el menjar, tiro els esmorzars de cada dia, dino el mínim i sopo mitg got de llet.
Ja no se què fer, no li vuic explicar a ningu perquè tothom a qui he intentat demanar ajuda em diuen que exagero, però és que tot el que dic és veritat! Els hi he intentat demanar ajuda als professors, que no em creuen, als meus pares que en lloc de creurem a mi , creuen als professors i als meus "amics" que em diuen que sóc una exagerada.
Necessito ajuda, m'he plantejat bastants cops de "treure'm del mig", m'autolesiono, em prenc pastilles per dormir perquè no puc, ja no se què fer. Al final ho faré . Siusplau ajudeume
Laia Sala

Hola Paula,
A vegades pots sentir que has esgotat totes possibilitats i que no hi ha ningú que et pugui ajudar, però no és veritat. Estic convençuda que hi ha persones amb qui has connectat i que t'han ajudat al llarg de la teva vida, com podria ser un tutor o una tutora d'anys anteriors, alguna cosina o alguna altra persona de la teva família. Intenta buscar algú amb qui poder parlar i explicar-te. També seria interessant que busquessis una estona on hi hagi tranquil·litat per poder deixar-te anar.
També et recomano que escriguis en una petita llibreta tot el que et passa durant el dia. Totes les coses negatives, però també (i aquest és l'exercici) alguna cosa positiva (encara que sigui petita).
Anem parlant?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico