4 Questionsss (lubricació etcetc)
Hola, tinc varies preguntes sobre sexe, fa poc que estic amb el meu primer novio i em surgeixen molts dubtes.
- El meu novio a la minima que em fa dits i altres coses, a vegades fins i tot minimes (apropar la mà allà, ferme petons apasionats) jo ja estic xopa i casi no sento plaer en veritat, quan em toca alla practicamnet no noto res, no fa mal per sort pero es que no disfruto gaire si trec tant flux, em corro molt ràpid... Que puc fer per notar mes plaer i no correm tan rapid ni am tanta quantitat??
- Si ell s’hagues corregut i hagues caigut a la part externa (a la vulva), sense introduir el penis, hi ha risc d’embaraç? I si em posa el pnis a la vagina poc rato sense corre’s també hi ha risc?
- Quina higiene hi ha d’haver durant les relacions i preliminars? L’altre dia no va ni rentar-se les dents, ni les mans ningún de nosaltres abans de fer res. Les poques vegades que hem fet aixo ni ell ni jo tenim picors ni coses rares (jo un gra aprop dels organs, son dels tipics em solen sortir de tant en tant per la calor etc). Quines mesures d’higiene son les mes imprescindibles per a sexe oral, dits, etc...? Utilitzar tovalloletes humides normals per exugarnos genitals i mans abans de fer tot aixo serviría?
- Jo com he explicat lubrico molt, si ell em posa un dit no noto mal pero si plaer, pero quan em posa dos dits o un dia que em va posar la punta del pnis (li vaig dir q no ho fes pq no teniem condons, pero va pasar de mi per un segon) si que em fa mal... Que puc fer a l’hora de tenir sexe si ja em fa mal aixi?
Gràcies
Mariona Busto

Hola!
1. Que la lubricació vaginal augmenti és completament normal i és fruit de l'excitació que estàs sentint quan la teva parella et toca o et fa un petó apassionat. Segurament estàs excitada, però encara no has arribat a l'orgasme. Per fer-ho necessites més temps, anar coneixent com funciona el teu cos i el teu plaer, i de mica en mica veuràs com tot va millorant. Recorda que el clítoris serveix única i exclusivament per produir plaer, per tant estimular-lo (directa o indirectament) pot resultar molt plaent i excitant!
2. Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, hi pot haver risc d'embaràs. Perquè pugui produir-se un embaràs, els espermatozous han d'entrar dins de la teva vagina, per tant, si el noi ejacula sobre la teva vulva, feu possible que això pugui passar. A més, que també us exposeu al contagi d'alguna infecció de transmissió sexual. Per tant, si ha d'ejacular, us recomanem que ho faci lluny dels teus genitals, així us estalviareu preocupacions, i si practiqueu la penetració, recordeu feu servir preservatiu durant tota la relació sexual!
3. La higiene és una part important de la sexualitat. Tenir les mans netes és important i tenir les dents netes segurament us resultarà més agradable.
4. Recordeu que és molt important que us respecteu, i si tu dius NO (o ell), és NO. Perquè no faci mal és important estar ben relaxada i calmada, sabem que a vegades és difícil amb els nervis propis de les primeres vegades, però si estem molt nervioses, la musculatura vaginal també es tensa i pot dificultar la penetració. Anar a poc a poc, sense presses, i a un ritme lent farà que tot vagi millor. No tingueu presses ni aneu directament a la penetració!
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat