sóc la de mnjar de me.rda
Hola, sóc: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/54718
El cas és que em fa cosa venir o trucar perquè potser us faig perdre el temps perquè no tinc cap trastorn alimentari...
no sé.
i és que tampoc sabria com venir (encara que tinc carnet i tal però no m'atraveixo a venir i en realitat sóc del Bages) i a més no sabria què dir als meus pares.
Moltes gràcies igualment per les respostes.
Alba Garcia

Hola guapa!
Entenc que et faci cosa, però no pensis que ens fas perdre el temps! El nostre objectiu és ajudar a les persones que estan patint, poder-les orientar cap allà on les hi puguin fer una bona intervenció segons les seves necessitats, i acompanyar-les en tot el procés.
Dius que no tens un trastorn de la conducta alimentària, però et preocupen coses relacionades amb el menjar, no t'acabes de sentir bé, i això potser no té una etiqueta, però et preocupa i per això és important.
Però fes el que tu creguis que et pot ajudar, ja saps on som, i ens hi tens quan ho necessitis!
Una abraçada!
Alba Garcia
Psicòloga
www.acab.org