Depilació de les ingles i entrecuix
Hola,
Agraeixo molt la vostra feina!
Bé, us volia fer una consulta, i és que només m’he depilat una vegada, i obviament les ingles i l’entrecuix, de la resta del cos no perquè no ho necessito.
El que m’agradaria saber és si hi ha alguna manera de de pilar-se aquesta zona, i que no s’escampin els pèls ni surtin gaire negres.
Si pot ser que no fós amb cera... perquè no vull fer-me mal.
Gràcies!!!
Alba Garcia

Hola bonica!
Aquesta és la pregunta que s'han fet moltes dones durant molts d'anys... com depilar-me efectivament sense patir?
Tens raó, i hi han mètodes que potser no fan tant de mal, però que d'alguna manera poden fer el que els pèls surtin més forts o augmentin la seva quantitat. Com les cremes depilatories, la gillette,... El mètode que fa que s'eliminim millor i tardin més a sortir és la cera. O també la fotodepilació làser, però és bastant més cara.
Però també vull que pensis en una cosa: Normalment no es recomana l'eliminació total del pèl de la zona genital perquè això pot facilitar que sorgeixin infeccions i irritacions. Són zones molt sensibles i elles mateixes s'autoregulen, i que hem de deixar-les tal com estàn de manera natural perquè no s'alterin.
Sempre pots intentar eliminar els pèls més externs i els de més endins et recomanem deixar-los o si vols com a màxim poder-los retallar una mica.
Espero haver-te ajudat!
Alba Garcia
Psicòloga