Penis Petit
Hola, m'agradaria que la pregunta sigui anònima. Gràcies.
Tinc 15 anys, i tinc el penis petit, molt petit.
M'agradaria saber si és normal, si hi ha algun problema... Quins desavantatges té i sobretot si es pot practicar sexe igualment.
La veritat és que estic molt preocupat i desanimat, perquè he tingut la oportunitat de fer l'amor i he hagut de dir que no, per vergonya i preocupació.
Quan ejaculo no surt ben be semen, es entre blanc i transparent.
Ajudeu-me si us plau! Estic molt preocupat!
Recordo: m'agradaria que sigui anònim si us plau.
Elena Crespi

Hola Jordi! com que surt el teu nick aquesta consulta és anònima, no pateixis.
Parles del teu penis i dius que és petit però no sé què vol dir petit per tu.
Es considera petit un penis quan fa menys de 8 centímetres en erecció. No sé quina mida fa el teu penis, Però tingues en compte que per tenir bones relacions sexuals és millor un penis de mida no gaire gran que no pas un penis molt gran ja que pot provocar més d'un malestar.
La mitjana a Catalunya és de 13.5 centímetres en erecció.
Però el més important e tot, a part de les mides és que tu et sentis còmode, que aprenguis a estimar-te el teu penis i que aprenguis a jugar amb ell (independentment de la mida que tingui).
I quan ejacules el semen surt bé, si és entre blanc i transparent és perfecte: depèn dels dies que portis sense ejacular o de si ho fas més o menys sovint sol sortir més transparent o més blanc. Per tant, no pateixis que està bé!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres