M'agrada el noi dels meus somnis
Hola, fa poc que va vindre un noi nou a l'insti, faig 1r d'ESO i ell fa 2n, però esqe el seu grupet està al costat del meu i estic enamorada perduda d'este xiqet io el miro mol, i ell a mi pero la gent xapa quan un mira a l'altre i tinc temo de qe se sapige i no se ni com se diu ni res, perqe si vaig dien a la gen que com se diu anqara pensaran qe magrada i u xarraran per tot l'insti perqe alli, s'aqaba saben tot.
No se segur que puc fer.
Gràcies
IESP

Hola Jana!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per preguntar-nos!!
És normal que et faci vergonya que la gent pugui arribar a saber els teus sentiments, però pensa que aquesta por t'està frenant tant que t'impedeix coneixer-lo... A vegades hem de ser valents i deixar de banda el que pensin els altres!
L'important és que tu tens clar que t'agrada, així que intenta no patir pel què pensaran, i busca la manera de saber el seu nom i per on para! :)
Si alguna de les teves amigues sap que t'agrada, potser és una cosa positiva, ja que et pot ajudara arribar a ell, no creus?
Espero haver-te ajudat! :)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat