soc molt alta
hola! mira madeixo 1'75 i faix 2n d'eso,i no m'agrada ser tant alta. el metges m'han dit que fare 1'80. pero jo no vull ser tant alta:( ames ma vingut la regal aqest any i crec que creixare una mica mes oi?. I alguna cosa per ser mes baix o evitar no creixer tant? sisplau hu necessito saber com avans millor! merci:)
llavor tambe et volia demenar, per a una amiga, com u pot fer perque li creixin els pits?? merci:)
Sara Bujalance

Hola rataye! No hi ha cap manera d'aconseguir ser més baixet, com tampoc existeix una manera per ser més alt, ni tampoc hi ha fórmules per fer créixer els pits. Tot això són coses que depenen de la genètica, i com que vosaltres encara esteu creixent heu de tenir paciència fins que acabeu de fer l'estirón per saber com serà el vostre cos de manera definitiva. El millor que podeu fer és no pensar-hi gaire i acceptar-vos tal i com sou, això és fonamental per sentir-se bé amb un mateix. A més, pensa que a moltes noies els hi agradaria tenir la teva alçada. Molts petons!!