Amb veig GORDA!
Hola.
En fi...jo sempre eh set una noia gordeta. po ara amb els 16 anys acabat dfe cumplir, aqest any el cos ma canbiat molt i me aprimat.
Jo am veig be, po no i a manera de aprimarme mes. no u aconsegueixo, estik farta de ke es fikin am mi, necesito k am deixin trankila.
e pensat en bomitar pero u intento i molt pokes vegades am surt. no se qe fer tinc ganes de acabar am tot!
Sara Bujalance

Hola Jessica! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. No facis servir el vòmit per intentar perdre pes, NO serveix per aprimar (si coneixes a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius perquè el vòmit ni aprima ni engreixa), i sobretot, provocar-se el vòmit és MOLT perillós per a la salut, et pot provocar, fins i tot, una aturada cardíaca, així que no ho facis. La millor i única manera de mantenir un bon pes és menjar de tot, equilibrat i fer esport habitualment. Però el més important, passa de la gent que es fica amb tu. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com ets. El teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res! Els altres que es preocupin del seu propi cos!. Pensa que aquesta gent que es fica amb els altres ho acostuma a fer perquè, en realitat, tenen baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin baixa auotestima, així que NO permetis que la baixa autoestima d'un altre afecti a la autoestima. A més, es fiquen amb aquelles persones que veuen que els hi afecten els seus comentaris, si passes d'ells i els fas veure que no t'importen el més mínim, et deixaran estar. El que pots fer per trobar-te millor és parlar amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents amb el cos i sobre aquests comentaris que et fan. Ells t'ajudaran a sentir-se millor i et faran sentir recolzada. Molts petons!!