Potser si potser no
hola! estic molt preocupada perquè no em ve la regla però tampoc hi ha cap motiu per estar emabarassada perquè ho vam fer amb el meu novio amb condó però ell ja s'havia corregut una mica a fora i llavors al posar-se'l se'l va posar el revés i llavors del dret. Hi ha possibilitats de estar embarassada??
moltes gràciess:)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament el que fa que la regla no baixi és el neguit que tens pensant que pot haver passat algo. Relaxa't i la regla baixarà.
D'altra banda, per a properes ocasions i per evitar que us passin aquestes coses rares de posar el preservatiu de revés, corre's una mica fora i després girar el preservatiu. Si us passa, agafeu-ne un de nou i que el porti posat durant tota la relació sexual mentre hi hagi penetració.
Si teniu relacions sexuals utilitzant el preservatiu correctament us evitareu estar patint per si hi ha embaràs o no. Només per aquest motiu ja val la pena, no creus?
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL