Amistar rara?
Hola, tic un amic que sepre me esta tocan el cul .. O amb diu k amb seti sobre ell ,i jo amb sento sobre ell
... I molta gent diu que estem surtin... I no se si aquesta amistad es mes de novios o amics .....
InterPersonal

Hola Paulita0029,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
No m'expliques massa aquesta relació que teniu, però sembla que ell s'aprofiti una mica de tu, no creus?
Ningú ens pot tocar sense el notre permís! NINGÚ! Només tu decideixes si algú et toca el cul i en quin moment, em sents? Per molt amics que sigueu, això és una falta de respecte enorme!
Si vols parla amb ell i demana-li quin tipus de relació teniu (segons ell) i també pensa tu quina relació vols amb aquest noi...
Però recorda, ni els amics ni els novios et poden faltar al respecte!
Una abraçada,
www.consultajove.cat