amiga bulimica
hola,ja he preguntat sobre aquest tema algun altre cop, i el tema és que tinc una amiga que pateix bulimia(vomita uns 3 cops per setmana)i despres de llegir molts dubtes d'aquesta web vaig decidir anar a parlar amb una professora, i ella va venir amb mi(en teoria hi volia anar sola,pero sen va enterar i va venir amb mi)al parlar amb la profe,li vam explicar el cas d'una amiga de les dos i ens va recomenar parlar amb els pares i tal i com que la meva amiga estava present no vol ni de conya que parli amb els seus pares(com es d'esperar)i a mes no accepta que es bulimica. creus que hauria de tornar a parlar amb la profe dientli el nom de la noia i més detalls sobre com reaccionarien els seus pares i tal, vaig directament a parlar amb els seus pares o li faig cas a ella i no dic res fins despres de l'estiu? tambe cal dir que tinc alguna pagina del seu diari personal(me les va donar ella perque les tirés)i no se si es millor destruirles o quedarmeles un temps mes...magradaria que em responguesis aquestes preguntes com avans millor, i si por ser avans del divendres....moltes gracies!:)
InterPersonal

Hola tris,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori, sentim el retard en donar-te la resposta.
Quina sort té de tenir algú que es preocupi per ella. Vas fer molt ben fet de voler parlar amb aquesta professora, però crec que li hauries d'explicar qui és. Ara ja és l'estiu i possiblement fins al setembre sigui una mica massa llarg. Si et veus en cor, explica-ho als seus pares, t'ho agrairan. O si no vols ser tan directe, parla amb els de casa teva i que siguin ells els que parlin amb els pares de la teva amiga.
Entenc que per tu és difícil aquesta situació, perquè creus que com a bona amiga li has de fer cas. Però els amics no hi són per fer-nos cas, sinó perquè ens ajudin a veure què és millor per nosaltres. Ara et toca fer el paper de "xivata", però saps que és per un bon motiu.
Molts ànims!!
www.consultajove.cat