MOLT URGENT!!!!
Bones! Soc una noia de 13 anys. I ultimament m'han entrat ganes de feru amb el meu novio que es 1 any més gran. I respecte a aquet tema tinc uns quans dubtes... Li he anat tirant petites indirectes i ell em va dir que ''si havia de surgir algo suigiria'', el unic que ha sorgit per ara es liarse.
Els meus dubtes son:
Com li dic que vui follar, sense que soni aixi de malament??
He de tenir en compte que es mes gran, i si no entra que faig??
Quan es tardaa aproximadament??
Merci:)
IESP

Hola weedy!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et vaig responent:
1. Li pots dir tranquil.lament, que t'agradaria fer un pas més ja que vols divertir-te amb ell. Sonarà malament si tu penses que sona malament, però voler tenir relacions amb ell no ha de semblar-li ofensiu! Això sí: has d erespectar molt la seva decisió, ja que és important que tots dos estigueu d'acord i preparats :)
2. Aquest dubte és freqüent, però no hi ha cap perill: la vagina s'adapta molt bé, ja que les seves parets "s'obren" i pot entrar un penis fperfectament. és important estar ben excitada, ja que aixi és més probable estar lubricada (fet que facilita l'entrada)
3. No hi ha un temps exacte! Cada relació sexual és diferent, n'hi ha que duren minuts i d'altres més estona...! L'important és que, sigui el temps que sigui, us ho passeu bé i tots dos estigueu còmodes.
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat