com oblidar...
Hola, tinc un dubte...
Ami m'agrada una noia, i ella sent algo per mi, i ens em liat i vam estar aixi de lio durant uns dies, pero ella, va decidir deixar-ho, perque encara no s'havia oblidat del seu primer amor, tot i que vol estar amb mi. Tot aixo perque te por de que pasi el temps, segueixi amb mi i al final no es pugui oblidar de l'altre. Algun consell per fer que canvi d'opinio?
Creus que es millor que estigui sola per oblidar-lo o potser seria millor que seguis amb mi, aixo l'ajudaria? perque ella diu que estan amb mi s'oblida d'ell...Gracies!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, el que està clar és que ELLA és qui ha d'oblidar... i que per tant és com "feina" seva. És important que tu l'enamoris, ja que et diu que quan està amb tu oblida a l'ex, però potser has de deixar-li un espai per a que reflexioni què vol fer. Pensa fins quant temps estàs disposat a esperar a que es deicideixi, ja que tu també has de posar un límit (sinó pots arribar a passar-ho molt malament...)
Molts ànims, perquè no sol ser fàcil tenir paciència quan algú ens agrada molt!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat