Primer cop
Holà adolescents.cat, tinc dos dubtes que necessito resoldre:
1r: si vull tenir relacions sexuals de penetració, abans he de fer preliminars?
2n:amb quins productes em puc depilar els llavis vaginals? T'ho poden fer sinó a un centre d'estètica? En aquest cas, quin seria el preu aprox.?
Vull que aixo sigui anonim!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
La penetració és un joc més de la sexualitat humana, ni més important ni menys per tant la resta de jocs són igual de divertits (o més) que la penetració. Abans de la penetració el que és important és que estigueu molt excitats, per a que la penetració no sigui dolorosa per a ella, que hi hagi lubricació vaginal, podeu jugar masturbar-vos en parella o a practicar el sexe oral. Quants més jocs hi hagi més excitats estareu.
Pel que fa a la depilació, si vols depilar-te perquè a tu t'agrada més així, fantàstic, però que sàpigues que no és obligatori, és a dir, si no et vols depilar no ho has de fer, igual que si no vols que hi hagi penetració no n'hi ha d'haver.
Pel que fa als preus, el millor és que preguntis pels centres d'estètica del teu barri, poble o ciutat ja que varien en funció de si treballen amb cera calenta, amb cera tèbia,...per tant, pregunta i queda't amb el que més t'agradi.
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL