ajuda urgent, possible embaraç
Hola,abans he enviat la consulta sense acabar.
Tinc 17 anys, i m'ha de venir la regla el proxim dia 3 (avui es 25). El problema es que vaig tenir relacions sense proteccio fa 10 dies (crec q es possible qe ovules en aqell moment perqe feia 14 dies que m'havia vingut la regla) pero el meu novio no va acabar dins. Tot i aixi se que hi ha riscos. He llegit i m'he informat de que durant els 10 primers dies d'embaraç pot ser que la panxa se m'infli, igual que els pits. Tambe que puc senitirme cansada i amb mal d'ovaris com si m'hagues de venir la regla. Tinc molta por de que aquests simptomes no siguin per la regla, perque porto 4 o5 dies aixi. Agrairia que em contestessiu el mes aviat possible. Moltes gracies!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que des del consultori no podem dir-te si hi ha un embararàs o no, l'únic és que amb el que explliques (que no va ejacular dins) és cert que les probabilitats són més baixes.
Per aquest motiu diem que és tan important utilitzar sempre el PRESERVATIU, ja que sinço ens estem menjant el cap constantment oi? A més, els nervis no ajuden a que la regla sigui regular, fent que es pugui retrassar encara més...
Per saber si hi ha un embaràs, s'ha d'anar amb metge o comprar un test "predictor" a una farmàcia (costa uns 9 euros). Els símptomes que expliques no tenen a veure amb els d'un embaràs, més aviat de quan ha de venir la regla, no trobes?
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat