urgent!!
hola,
Ahir vaig intentar-ho fer amb un noi pero no oh vem poder acabar.
Ho vem intentar pero no entraba i tambe em feia bastant mal(suposu que el mal de la primera vegada)
pero com em feia mal i estava una mica nerviosa, vem parar tambe eh de dir que m'estava baixan la regla. Tot i aixi ell ho va voler intentar i jo tambe.
Ara estic molt preucupada per si estic embarassada oh vem intentar amb preservatiu, però com em va ficar els dits estic preucupada.
IESP

Hola N25!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
En primer lloc, si ho vau intentar amb preservatiu no t'has de preocupar de l'embaràs.
En segon lloc, dir-te que és normal que no entrés la primera vegada, ja que sol costar més. és important que si feu penetració, tu estiguis ben excitada, ja que això farà que la musculatura de la vagina estigui més relaxada i lubricada :)
Si ens forcem a tenir relaciosn quan encara no estem preparats, pot passar que el nostre cos reaccioni així, fent que no entri res de res...
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat