necessito recuperar confiança
Hola! Fa un temps que em sento molt malament amb mi mateixa, penso que no tinc dret a moltes coses pel fet de ser jo, em sento inferior a tothom i no matreveixo a fer res... He perdut la confiança en mi mateixa, no me'n surto porto un temps intentant-ho i no puc i aixo em fa sentir encara pitjor! Que puc fer per recuperar-me?
InterPersonal

Hola,
segurament el que et passa té a veure amb la teva autoestima. Però no t'espantis, a la teva edat és normal i una mica més o menys tothom es sent d'aquesta manera, tot i que no tothom ho viu de la mateixa manera, ja que hi haurà qui li donarà més importància i qui no n'hi donarà gens. Les inseguretats durant el període de l'adolescencia són normals, ja que és una època de molts de canvis, tan a nivell físic, com emocional, com fins i tot de relacions personals i això no sempre és fàcil.
Intenta donar-li la importància que té però sense exagerar, mentrestant pots intentar minimitzar els seus efectes prenent consciència del que et passa i intentant no caure en l'error d'acceptar que el que et diu la teva ment és cert. Has de confiar una mica més en tu mateixa i no deixar-te portar per la desesperació, segur que si que hi ha coses que fas millor del que et penses, i si et costa veure-les, deman'ls-hi a la gent que t'envolta i t'estima que te les recordi.
Ja veuràs com la cosa anirà millorant a mesura que et vagis fent més gran!
Una abraçada molt forta!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat