Quina és la meva sexualitat?
Vull ser totalment ANÒNIMA, si no puc ser anònima no respongueu a la consulta.
Hola,
Tinc 15 anys, sóc una noia i tinc dubtes sobre la meva sexualitat. Ultimament he fet molts amics nous i són tots més grans (a partir de 17 anys). La majoria són bisexuals i una de les noies que he conegut s'ha convertot en la meva millor amiga i en un concert (jo anava bastant borratxa) ens vem liar i jo ara no sé si sóc bisexual o si només ho faig per sentir-me integrada amb els meus nous amics. Ajudeu-me a aclarir-me si us plau!!
Recordo que vull ser ANÒNIMA!!!!
Anissa Ouali

Hola!! No et preocupis, deixo apuntat que la teva consulta és totalment anònima!
Sobre el que va passar, el més important és que el consum elevat d'alcohol faci que no puguis prendre les decisions i fer el que t'ho voldries fer.
Sobre haver-te liat, has de tenir en compte que, això no significa que siguis homo, bi o heterosexual, ja que amb qui o que ens excitem no diu quina orientació tenim. D'altra banda és de qui ens enamorem i pensem tenir una relació de parella, això mica en mica amb el temps ens va definint la nostra orientació.
Així que no et mengis més el cap, dóna’t temps i passa-ho bé amb els teus amics!
Espero haver-te ajudat! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali