Necessito ajuda siusplau!
Hola, tinc 16 anys, tenc novio i encara no m'he msturbat mai. El cas és que ell, fa cosa de tres dies, em va demanar si aquest dissabte volia sortir de festa amb ell i anar a dormir a casa seva després. Els seus pares seran de viatge i ell té idea d'acostar-nos... La veritat és que no sé si estic preparada; tinc por de fer el ridícul perquè en ma vida m'he masturbat. Algunes vegades he provat de ficar-me tampons o els dits però em moro de mal, no puc posar-me'n ni un de sencer! I estic preoocupadíssima perquè si tant insuportble i tant sofreixo amb un dit... què em passarà a l'hora de la penetració? Per favor ajudeu-me, que tinc ganes de fer-ho però alhora un gran calfred recorre tot el meu cos a l'hora de pensar-hi:$
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc, per a aconseguir plaer, com podràs llegir en moooooltes consultes anteriors no fa falta introduir res, estimulant clítoris és com més fàcil sentim plaer les dones/noies.
Pel que fa al dolor, és possible que la primera vegada hi hagi dolor, sobretot si l'himen està intacte. ara bé el més important és:
- Que estiguis segura que vols iniciar la vida sexual activa amb la persona amb qui estàs.
- Que el lloc sigui confortable
- Que estiguis tranquil·la
- Que confiïs en la persona amb qui ho faràs
- Que hi hagi preservatiu
Per tant, si totes les condicions es compleixen i tu vols, endavant. Ara bé si les condicions es compleixen però tu no vols fer-ho encara, no ho facis. Ell ho haurà de respectar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL