No em sento bé
Hola Sara!
Sóc una nena de 14 anys, que peso entre 56-57kg i medeixo 1,54m. No em sento bé amb el meu cos i vaig amb vergonya a la platja i a la piscina pel que dirà la gent.
Em podries donar algun consell per aprimar-me?
Gràcieees!
Sara Bujalance

Hola Emms! La veritat és que no tens perquè preocupar-te pel teu pes, està bé. El que sí és realment important és que portis a terme un estil de vida saludable per matenir un bon pes i una bona salut. Això vol dir que és molt important que mengis bé: de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària:
), i que facis esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Però, el més important, no t'has d'avergonyir MAI de com és el teu cos, tant fa com sigui. Totes les persones tenim dret a ser estimades, respectades i valorades sigui quin sigui el nostre físic. Així que valorat positivament, acceptat tal i com ets, donat permís per equivocar-te (com tothom!)i rodejat de gent que et faci sentir bé. I mai de la vida permetis que la preocupació pel físic et tregui de gaudir de la vida que et mereixes i de ser feliç: anar a la platja, sortir amb gent...el que sigui. Tots tenim dret a ser feliços!! Molts petons!!