model
ola,nose ben be qui tema es pero krek k va relacionat amb akest tema,l'altre dia anva amb unes amigues pel carrer i sem va parar un noi,i em va dir que el meu perfil l'estavant buscant i que si m0'interasria pertanyer a una gencia de models, jo vaig dir que no ermolt alta pero ells em van dir que motes m models fan servir talons o plataformes pero k el meu tipu estva molt be,i que tenaui uns ullls molt bonics,els tink verd,i amb mel(a l'estiu),jo smepres e sta prima,llavor presento el dubtre,si em fes model,pero menjo de tot i lo suficient i fig sport ,hi ha perill de caure en l'anorexia?o mnetre fagi la vida que faig ara,menja de tot,lo suficinet,els meus caprichos i faig esport adequat,puc fer vida normal, espero la vosta resposta,moltes graxuesss
Sara Bujalance

Hola crazymofos! La veritat és que el món de la moda és un ambient en el que la pressió per la imatge és molt elevada i això fa que, tot i ser molt guapos i guapes, els nois i noies que fan de models se sentin molt asfixiats i obligats a mostrar una determinada imatge. Abans de optar a ser model (o qualsevol altre professió), pensat molt bé què és el que et porta a voler fer allò: m'agrada realment o és només perquè sembla guay? (pensa que moltes feines semblen xules des de fora, però en realitat, des de dins sovint no són tan xules...), què m'aportarà aquesta professió? de quina manera contribuiré a crear una societat millor? em tractaran de forma digna o m'explotaran? és un entorn molt competitiu? em pagaran bé? quin futur té aquesta feina?... A més, ves amb molt de compte amb aquests nois i noies que van buscant models pel carrer perquè sovint es tracta d'una estafa: et fan pagar a tu un book de fotos per començar a ser model i després mai t'arriba cap oferta. Així que rumia-t'ho molt bé abans i parla-ho molt bé amb els pares. Molts petons!!