Dubto sobre el meu nou nòvio!!!! <3
Hola,
fa una setmana he conegut a un noi, i la cosa ha anat bastant ràpid, i doncs ara estem sortint. Mira potser el que et preguntaré no es ben bé per a tu, però no sé on preguntar-ho.
El problema és que ell té una mica de barba i bigoti, i no sé com dir-li carinyosament que s'afeités perquè a mi no m'agrada com li queden, semble que sigui un marrano, no sé...
I l'altre problema que té és que tots els dies que ens hem vist feia olor a suor i no sé com dir-li... entenc que fa esport i sue, jo també suo i encara més amb la calor que fa... però almenys no faig oloreta...
El seu carácter m'encante i la seva mentalitat més...però el físic, bff no sé...les meves amigues no ho veuen molt bé això del seu físic. No el vull canviar molt, però vull fer alguns retocs. Com puc començar?
Aconsella'm si us plau, necessito la teva ajuda!!!
Moltissimes gràcies un petó
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La consulta no és com dir-li les coses, pots fer-ho amb més o menys tacte però dir-li que no olora bé i que no t'agrada la seva barba són coses delicades de dir i que sentin bé. Però s'ha de dir, ja que pot ser molt desagradable per a tu. Amb la barba i el bigoti podries dir-li que t'agradaria veure'l afaitat algun dia perquè segur que estaria molt guapo.
L'altre cosa és pretendre que la persona a qui has escollit entre tantes persones sigui una persona diferent i canviar-lo. Es com si volguessis que el iogurt de fresa que t'has comprat es convertís en un iogurt de plàtan... seria impossible, oi? Si el vas comprar de fresa, serà de fresa, per molt que tu vulguis que tingui gust a plàtan.
Per tant, plateja't si realment vols aquest iogurt.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL