Embaras o ensurt?
Hola bones,
Tinc 16 anys i no tinc novio, però tinc un amic "con derecho a roce" i be, el dia 26 de juny vem quedar per passar una bona estona i no ho vem fer pero si que ens vam masturbar mutuament. Primer ell em va ficar els dits i despres li vsig pajar jo pero en cap moment va haver contacte de semen o aixo espero jo. Be, la regla m'havia de venir el 5 de juliol però vaig amb 23 dies de retras. En això cal sumar-hi que el dia 18 de juliol quan portava 13 dies de retras, vaig tornar a quedar amb ell i vem fer el mateix, primer em va ficar els dits i jo li vaig fer una palla però en aquest cas ell anava amb calsotets i jo hem vaig ficar sense res damunt seu i no se si hi va haver contacte amb el liquid-preseminal, he de dir que no s'havia corregut ni res encara, però un cop ell es va correr ja no vam fer res mes.
La meva pregunta es si jo m'he pogut quedar embarassada sol en aquests comtactes o si he de patir molt o no.
He d'afegir que ultimament fa uns tres dies que tinc dolors als ovaris mes o menys com si ovulesa.
Moltissimes gracies!!!
Anissa Ouali

Hola Etaba!!!
Pel que expliques no hi va haver un contacte directe entre els seus genitals i els teus, ni amb els semen (ja que ell et tocava a tu primer i després tu a ell, i en l'altre situació ell portava roba interior). Sembla que els nervis i l'angoixa t'estan jugant una mala passada, ja que aquest poden fer que la regla s’endarrereixi. Si voleu jugar amb més tranquil•litat l’ideal és utilitzar sempre el preservatiu quan els genitals entrin en joc.
pd: introduir els dits en la vagina no és masturbació, proveu a jugar i tocar per fora, buscar el clítoris, etc. Veuràs si hi ha altres zones que agradin més! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali