quin pes hauria de tenir :((
holaa
miraa tinc 13 anys i medeixo 1'70, ABANS el meu pess era de 67 kg i porto 1 mes fent dieta pel meu compte. ARA peso 64 kg : menjo de tot: PASTA ARROS VERDURA LLEGUMS FRUITA... (lunic que moderadament i amb seny) voldria saber si esta be ara, i abans gracieeessss
Sara Bujalance

Hola txell! El teu pes ja estava bé abans, amb 67 quilos, així que no feia falta que aprimessis, i encara menys sense control mèdic, ja que fer una dieta per intentar perdre pes sense control mèdic és molt perillós perquè pot provocar problemes seriosos de menjar. Si realment creus que el teu pes no està bé, ves al metge i demana-li consell, si realment necessites aprimar, el metge et donarà les pautes per fer-ho de forma segura. Si vols saber com menjar de forma general per mantenir un bon pes el que has de fer és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. En aquesta pàgina trobaràs pautes sobre com fer un hàbit alimentari saludable:
Molts petons!!