Estic gorda:"(
Hola,tinc varies dubtes:
1. Peso 53K i d'altura 1,62m estic bé de pes? És veritat que la teva altura menys 10 ha de ser el teu pes i estas be?
2.M'ha agradaria aprimar-me les cames, com ho puc fer?
3. De vegades abuso de les galetes, xocolata...etc, com ho puc fer per evitar-ho? És que se que és dolent pel meu cos però no ho puc evitar.
Sara Bujalance

Hola Alba2! Vaig per parts:
1. El teu pes està bé, no t'has d'amoïnar perquè no et sobra res de res!. Per cert, això de que s'han de pesar 10 quilos menys és una llegenda urbana, o sigui, no és veritat. El pes depen de moltes coses, no només de l'alçada, depèn de la genètica, estil de vida, activitat física, estat de salut, i altres. Pensa que dues persones amb mateixa alçada i pes poden tenir cossos molt diferents i estar bé igualment, perquè el pes és molt complexe.
2. No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar només una part concreta del cos com les cames, per exemple. Però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes en general, com ja tens, menjant bé i fent esport. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Si vols treballar cames i cul especialment fes bicicleta, step o patinatge, per exemple.
3. Les galetes, xocolata, etc. són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant (és saludable, fins i tot, menjar-ne de tant en tant), el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne molt i cada dia. El millor que pots fer és no "prohibir-te" aquests aliments, és a dir, menjant de tant en tant i disfruta-ho. Si intentes "eliminar-los" de l'alimentació només aconseguiràs tenir-ne encara més falera i acabar menjant-ne més.
Molts petons!!