No sé si estic gorda...
Medeixo 1,60 i peso entre 57 kilos llargs. No sé si proporcionalment estic gorda o no, però jo em miro al mirall i veig que em sobren moltes xixes... Des de 1r d'ESO que no estic a gust amb el meu cos. I ara començaré 1r de Batxillerat. No hi ha manera de anar a la piscina i estar còmoda amb el meu cos. Seure en una cadira al voltant de gent i intentar no aplastar gaire les cames perquè se'm vegi la grasa. No portar roba molt arrapada perquè no se'm vegin els mixelins de la panxa quan la arronso.
Estic gorda? Hauria de treure'm aquestes manies i mirar de sentir-me bé amb el meu cos? Fer més esport?
M'agrada cuidar-me però em falta temps durant el curs per poder fer esport, controlar dietes i dedicar temps a estimar-me una mica...
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar, així que la única cosa que sí cal que facis és aprendre a estimar-te més, i per a això no necessites temps, sinó que necessites acceptar-te tal i com ets, valorar-te positivament (fes-te una llista de les coses que t'agraden de tu -pots demanar ajuda a la gent que t'estima- i llegeix-la quan t'agafi "bajón"), donar-te permís per equivocar-te (com tothom), i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. A més, no t'obsessionis amb el pes en concret, recorda que l'atractiu físic d'algú també té a veure amb coses com el somriure, la mirada, els cabells, l'actitud, la manera de ser...etc. fins i tot la olor!. I recorda que per mantenir un bon pes, com el que tens, i una bona salut, és important menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment, si no tens gaire temps aprofita les estones lliures per fer el que t'agradi: patinar, correr, jugar a futbol...el que t'agradi a tu. Molts petons!!