vagina...deforme? :'(
Hola es la meva primera consulta que faig i per mi es SUPER important, tinc un problema i es que un del llavis vaginals interns mes llarg i gran que l'altre. A mi no em molesta ni em pica ni mafecta en la meva vida. No tinc novio i de moment no vull tenir relacions sexuals pero em tinc panic a que arrivi el dia en que el meu novio em demani per fer-ho i com dir-li que no.
He buscat per internet i hi ha mes gent que la te, hi ha gent que s'opera, n'hi ha que sho deixa...
Al tenir 14 anys em fa moltissima vergonya anar al ginecóleg així que agrairia que no em diguesiu que hi vagi.
Hos ho explicu nomes per saber la vosrta opinió, saber el que en penseu i que puc fer?
SIUSPLAU responeu quant abans millor ho necesitu :'(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança que ens mostres a l'utilitzar el consultori i explicar-nos això que et fa tanta vergonya d'explicar.
Al contrari del que la gent pensa, de genitals femenins n'hi ha tants de diferents com nenes, noies i dones hi ha al món. Igual que no tothom té el mateix nas, no tothom té els genitals iguals. Per tant, tranquil·la, no ets rara, ets completament normal!
Si aquesta asimetria en els llavis no et molesta en el teu dia a dia no hi ha cap problema en que els tinguis diferents l'un de l'altre. La por que tens pel moment de tenir una parella i tenir relacions sexuals i que vegi com tens la vagina, no hauria d'angoixar-te, tu tampoc saps com tindrà ell el seu penis, estarà operat de fimosi? no estarà operat de fimosi i tindrà la pell que li taparà el gland? o si tindrà una curvatura cap a la dreta, l'esquerre o endavant...? No ho saps i sigui com sigui ho acceptaràs perquè seran els genitals de la teva parella, doncs, ell haurà de fer igual.
Ara bé si en aquell moment no vols que passi res, senzillament has de dir que "no".
Per tant, que això no t'angoixi, ets normal!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL