Problema
Hola!
Sovint em sento cansada o decaiguda, fins i tot just despres d'aixecar-me al mati. No tinc ganes de fer practicament res, ni de quedar amb ningu. Potser podria ser, en part, per hores de son irregulars. A l'estiu o vacances, quina seria l'hora ideal per anar a dormir i per axecar-me? Que mes podria fer per evitar tot aixo? Hi ha algun tipus de suplement alimentici per aixo?
Gracies!!
Elena Crespi

Hola sinsajo23!
Doncs et recomano dues coses:
que intentis seguir una rutina per anar a dormir. NO és que hi hagi hora ideal durant les vacances. En aquesta època sempre solem variar més els horaris de son però sempre que puguis, ves a dormir al voltant de les 12 i lleva't a les 8 (però això no ho podràs complir sempre, evidentment)
que vagis al metge a fer-te un anàlisi de sang per veure si tens algun dèficit vitamínic o quelcom similar. De vegades, el cansament és degut a la falta d'alguna cosa i si no ho comprova un metge no podem saber què passa.
POrtes bona alimentació? fas exercici? et cuides? tot això també influeix moltíssim.
Espero que mica en mica vagis a millor!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat