Que faig? jo vull algo més... consell siusplau.
Hola!.
Fa un temps et vaig escriure per explicar-te que m'agradava un noi amb el que hi havia bastant de tonteig però que tenia novia.
Bé, doncs, ara ja no en té, van tallar fa unes dues setmanetes, la veritat és que no se`l veia gaire malament. ( ell m'agrada des de fa aproximadament 2 mesos i pico, que és també el temps que porto parlant més amb ell ).
Llavors vaig decidir dir-li que sentia algo per ell, però abans de fer-ho jo ja sabia que en veritat l'estava cagant, però tot i així vaig voler seguir endavant. El que passa és que no podiem quedar per parlar-ho, ja que ell no podia sortir de casa per motius personals. LLavors, vaig cagar-la encara més, ja que vaig permetre que una amiga li digues abans que jo.
Tot i això ell em va obrir per parlar del tema, tot i que em va repetir el que li va dir a la meva amiga; que ara mateix ell no volia res amb ningú, i va posar l'ara de "ara mateix" en majúscules. Em va dir també que clar, que ara acabava de sortir d'una relació i que volia estar un temps sense ningú, però que en un futur no descartava res si jo no trobava a ningú. ( clar, per com ho va dir, un futur es molt de temps).
El que volia preguntar-te és:
Que creus que hauria de fer? Ara que ja hem parlat del tema, que daixo fa 2-3 dies, hauria de seguir obrint-lo com feia abans de dir-li tot? Hauria d'esperar uns dies a que m'obris ell i si no, ja l'obriria jo? O m'espero que m'obri i sino ho fa, ja ens veurem al cole? ( Recordo que només podriem parlar per wp, ja que ell no pot sortir ). I quina actitud haig de tenir amb ell, perque clar ja sap tot el que sento, i vulguis o no fa una miqueta de corte, i clar ell només vol una amistad, per el que ara respecta, jo, en canvi, vull algo més,i nose... ademés hosap..
Aconsella'm siusplau.
Pd: perdó, nose si l'anterior s'ha penjat o no.
Elena Crespi

Hola mapacherubio,
doncs jo crec que si ell et diu que ara mateix no vol res amb ningú, hauries de respectar el que ell et demana.
Sembla que amb això està sent molt sincer, per tant, és important que vegi que respectes el que ell vol.
Una relació d'amor comença quan tots dos volen i, de moment, només vols tu pel que ell diu. Per tant, és impossible que comenci.
També li pots demanar si li molesta que li obris pel whatsapp o si prefereix que minveu el contacte. Depèn del que et digui veuràs si vol continuar parlant amb tu o si necessita més temps.
Si en parleu, ja aniràs veient el que hauries d'anar fent. Però pensa que millor no insistir si ell et diu que ara no vol res.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat