NECESITO AJUDA URGENT! :((
Holaa!
Necesito ajuda:(
Resulta que jo mai e estat a gust amb el meu cos i el meu pes (no estaba pas gorda, però em sobraban alguns qulets), sempre he estat que volia aprimarme i tal pero mai m'ho he pres en serio, casi acabant el curs em va venir com una "obsessio" per aprimarme i vaic començar a voler deixar de menjar i tal pero sempre acababa menjant.
Aquestes vacanses per altres problemes aixo m'ha vingut fort per aixi dir-ho i m'he aprimat bastan, vaic deixar de menjar i m'he aprimat bastans kilos en poc temps i he vaixat 2 talles de pantalo.
Tothom em diu que ara estic mooooolt prima però yo no m'ho veic i tinc com una necesitat de aprimarme més.
Tinc por de caure en un problema serios...
Estic al limit de pes i si m'aprimo mes estare per sota de lo normal...
Necesito ajuda perque no vui caure en cap problema serios i vui veure'm com els altres em veuen i deixar de preocuparme per el meu pes i tot...
No vui acabar ingresada però se que si continu aixi ho acabare, a demes molts cops em trobo malament i no tinc forçes, i sempre que entreno he de deixar les classes perque no puc...
Espero que em pogueu ajudar!
Petoooooons :*
Sara Bujalance

Hola Anonniii144! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino pel que m'expliques que ho deus estar passant malament amb tot el tema del pes i del cos. Sembla que la preocupació pel pes ha anat massa lluny i t'està fent mal. Això és injust perquè et mereixes ser feliç. El que has de fer per aconseguir sentir-te bé és parlar amb els pares i anar al metge. Sé que no és fàcil parlar amb els pares però és imprescindible que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Pensa que ells volen ajudar-te en tot allò que et passi, igual que a tu t'agradaria ajudar-los amb els seus problemes. Com abans hi parlis millor. Molts ànims i molts petons!!