Cada cop em costa més disimular i aguantar això..!:(
Bona tarda,
M'agradaria comentar-vos una petita coseta. Espero no molestar-vos, però necesito desfogar-me amb algu sense que em jutgi.
Tinc 16 anys, medeixu 167 i peso 51... I no em veig gens bé. La gent em diu que estic bé (pero aixo es lo tipic, suposu) No ho dic per donar pena ni res d'aixó, es com em sento i no ho puc controlar, nse perque penso aixi ni res, pero no ppuc canviar d'opinió.
Cada cop em costa més estar béamb mi mateixa i els del meu voltant ho noten, però nose ja que fer... se que deixar de menjar, vomitar i aquestes coses no són les adequades. pero ja nose que fer... em sento massa malament. I no vull acabar malament, ni fer res que desprésem pugui arrepentir. I nose quina es la millor solució, pero no puc seguir així, no tinc més forces. Pf...i no vull fer mal ni als meus amics ni a la emva familia. Pero aixi nomes m'estic fent mal a mi mateixa...
Sara Bujalance

Hola!Gràcies per compartir amb mi la teva situació. El teu pes és molt baix! I per tot el que dius ho estàs passant realment malament. Sé com et deus sentir respecte al cos, quan una persona comença a tenir problemes amb el cos i el menjar pot arribar a viure un autèntic infern. Et mereixes ser feliç i ho pots aconseguir però demanant ajuda. Sé que no vols preocupar ni als amics ni a la familia, però la millor manera de no preocupar-los és parlar amb ells. El més probable és que ja notin alguna cosa, així que no tinguis por de parlar-hi. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. El moment de parlar amb ells pot ser difícil, però després t'hauràs tret un pes de sobre i ells faran tot el que puguin per ajudar-te, tal i com tu faries per ells. Oi que si els teus pares tinguessin un problema els voldries ajudar? Ells també volen ajudar-te. Com abans hi parlis millor perquè com més temps passi més greu serà la preocupació pel pes. Molts ànims i molts petons!! (Si necessites més orientació pots trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima: 93 454 91 09)