Difícil decisió
Hola! Tinc un problema bastant greu, mireu, fa una setmana vaig conèixer a un noi al poble on vaig anar a estiuejar, ens val enrollar i des de llavors que no hem parat de parlar. MIca en mica ens hem anat agradant fins aconseguir tenir l'un el cor de l'altre. El gran problema que hi ha és que ell viu a una hora i mitja d'on visc jo...
I aquest diumenge poder baixa al meu poble per poder veurem i passar el dia amb mi.
I la causa d'aquesta consulta és que ahir, el meu millor amic i jo vam quedar i nose com va poder pasar que ens vam fer un petó. Els dos ho hem estat parlant i cap dels dos sap perquè va pasar, però ara ell està super dolç amb mi, em vol veure molt, em fa més petons...
Necessito ajuda urgentment! Siusplau ajudeu-me. Petons adolescents<3
Elena Crespi

Hola lady!
Doncs el primer que has de fer és intentar escoltar-te a tu mateixa i valorar quind els dos nois t'agrada més.
No pateixis, no has fet res dolent: no tens un compromís amb cap dels dos i al començar a conèixer un noi, de vegades, poden passar aquestes coses: no hi ha res estable i es poden confondre coses.
Per això ara cal que intentis valorar qui dels dos t'agrada més i així decidir si vols estar amb aquest noi que et ve a veure o amb el teu amic.
Què et diu el cor? i el cap? et diuen el mateix?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat