Ja és la tercera vegada... Necessito ajuda.
Hola... Necessito ajuda,m'agrada una noia que viu en un poble a prop meu, però aquesta ja te novio.. desde fa uns 9 mesos o 10.. jo a aquesta noia la conec fa 2 mesos... m'agrada molt... no puc deixar de pensar amb ella... quan la vaig veure em va encantar... jo estava molt nervios i ella tambe, vaig veure com li tremolaven les mans.. sempre m'explica moltes coses i es graciosa... però no sé què fer per treure el sentiment que sento per ella... ja que si te novio vull respectar... i a més jo fa temps que vaig tenir tmb una novia pero ho vam deixar el juny i ara parlem tmbe per tornar junts i l'estimo i no puc viure sense ella potser per la costum... però siusplau us ho suplico responeume ja i digeume que es el millor que puc fer...
Elena Crespi

Hola Persona.
Doncs primer de tot, et diré que no tornis amb la noia amb la que havies sortit si no ho tens completament clar perquè seria enganyar-te a tu mateix.
Sobre la noia que té parella... tu ho has dit, si vols respectar el fet que tingui nòvio potser, per oblidar-la, hauràs de fer quelcom força difícil... evitar el contacte amb ella perquè estar amb ella i parlar-hi i saber d'ella et va fent més mal i pot fer que t'enamoris més d'ella.
Al principi costarà moltíssim però si realment vols respectar que ella té parella, no val la pena que tu acabis patint més i més...
T'envio molta energia!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat