Una consulta
Hola bones,
tinc 16 anys i medeixo 1,75. El meu pes és de 66 kg. Soc d'esquena mitjana tirant a ampla i tinc els ossos grans. Aquest pes és adequat per mi? la gent em diu que si pro jo penso que he de baixar, en un mes he perdut 3 kg
gràcies
Percert, tinc un altre dubte, l'altre dia vau publicar una notícia en la que deia que veure aigua amb llimona anava molt bé, però no se quina cantitat de llimona li he de ficar a un bas. mitja?
Tinc la costum de veure poleo menta, va bé per el cos? I per mantenir la figura?
Ara si, mercii
Sara Bujalance

Hola loveswim! El teu pes està molt bé, així que fes cas del que et diuen perquè estàs bé, no necessites aprimar absolutament res!. La llimona és un aliment que té diversos beneficis per a la salut, si poses mitja llimona en un got sencer d'aigua i ho fas de tant en tant ja està bé (no cal cada dia). I si vols fer-ho més bo i més refrescant posa el suc d'un parell de llimones amb aigua freda, una mica de sucre i glaçons, ja tens llimonada cassolana. I sobretot no t'obsessionis ara amb la llimona que tampoc és cosa d'abusar-ne. Molts petons!!
Sara Bujalance
Pel que fa al poleo menta està bé també que en prenguis de tant en tant, però no és cap aliment "màgic" per mantenir la línea. De fet, cap aliment és "màgic". La única cosa que funciona per matenir la línea és menjar equilibrat i fer esport habitualment.