AJUDAAA OPERAT DE FIMOSI!!!!!!!
De petit em van operar de fimosi, jo hi estic acostumat pero no se si a la meva novia li farà fàstig, cosa que no hauria de ser així. No se com dirli ni com s'ho prendrà, i si quan arriba el moment no ho vol fer perquè estic operat, o si ho deixarà amb mi per això...
I SI HA DE SORTIR EL MEU NOM REAL O COGNOMS NO PUBLIQUEU LA CONSULTA JA QUE EM FARIA MOLTA VERGONYA Gràcies
Potser es difícil de contestar però m'ajudaria molt que ho fessiu!
Siusplau contesteu!!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Has de saber que molts nois estan operats de fimosi, de manera que és una cosa ben habitual!
A més, un penis operat, no ha de donar pas fàstig! (de fet, hi ha noies que els agrada més)
Si la teva nòvia t'estima li agradaràs siguis com siguis! Jo et demanaria que no et generis un complexe d'una cosa tan normal, d'acord? :)
també pots aprofitar un dia que estigueu parlant de la vostra sexualitat (del que voldreu fer o de les vostres pors) i comentar-li, per quedar-te més tranquil!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat