Rutina
Hola, moltes gràcies per l'ajuda.
Primer de tot volia agrair-vos que sempre estigueu disposats a ajudar-nos, ja que aquest consultori va molt bé.
En segon lloc volia dir que jo cada estiu vaig a un poble d'Almeria i aquest any vaig conèixer un noi amb el qual ens vam intercanviar el número i tot. La qüestió és que ell quan jo encara estava allà al poble sempre m'obria però al venir-me cap aquí ja no parlem si no és perquè jo l'obro. Ell em va dir que li semblava una noia força atractiva i ves per on, ara no em parla, per què deu ser? Serà per què visc molt lluny o simplement per què passa de mi?
Moltes gràcies adolescents!!!
Elena Crespi

Andrea22, doncs no sé perquè no t'obre... i no ho podrem endevinar... i si li demanes si li ha passat alguna cosa?
Sovint les relacions es refreden amb el pas del temps i amb la distància i potser a ell li ha passat això però si no li demanem no sabrem què li passa.
Això si, si veus que realment no et demostra que està per tu, podem dir-te que de vegades no cal que t'ho diguin explícitament sinó que amb les coses que fa ja es veu si està per tu o no...
Si veus que mai t'obre i no et fa gaire cas hauràs de valroar si realment val la pena seguir parlant amb ell... encara que et faci mal...
Però millor si parles amb ell primer per saber què li passa...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat