amoor extrany
Eiii HOLA!
Estic pillada d'un noi que em vaig liar amb ell una nit, però crec k es el típic xaval que va de flor en flor i a més no és del meu poble. Com puc fer que vulgui tenir algo serio amb mi? fa temps va tenir una novia, però no se gaire cosa més.
Es una pregunta xorra però no paro de donar-li voltes. :S
moltes gràciess, un peto!
Elena Crespi

Hola!
Doncs no sabem què pots fer perquè vulgui tenir algo sèrio amb tu però el que sí que podries fer és intentar conèixe'l una mica millor per confirmar si va de flor en flor (i si tu has estat una flor més) o si podeu tenir una mica de connexió i que ell es vagi fixant en tu.
Coneixes a algú que pugui fer que us conegueu una mica millor?
Això si... si veus que realment et volia com una flor més del seu jardí valora el mal que pots acabar patint...
Sovint pensem que l'amor ens ha de fer patir però jo estic completament en contra: l'amor ha de ser qeulcom que ens faci més feliços, que ens faci créixer, que ens engreixi d'alegria i no que ens faci patir, ni plorar, ni sacrificar res...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat