Paranoica
Hola, bona nit.
Resulta que l'altre dia estava amb el meu nòvio a casa seva i vam acabar masturbant-nos mútuament. Però resulta que tenia els dits tacats de líquid preseminal i quan vam acabar ens va agafar la paranoia de que em pogués haver quedat embarassada (cal dir que estava al tercer dia de la menstruació).
Al dia següent vem anar a consultar al farmacèutic i ens va dir que en teoria no hi havia risc, però que si em volia quedar més tranquil·la, em donava una pastilla del dia després més suau (la ellaOne), més perquè no em mengés el cap que per una altra cosa, perquè la veritat és que estava força intranquil·la. Al final la vem acabar comprant i me la vaig prendre (encara estava amb la regla).
Ara la mentruació m'ha de baixar el dia 8 i avui he començat a notar símptomes d'estar ovulant (més fluxe, dolors d'ovari), però sempre he estat molt irregular amb la regla, i tinc por de que aquesta vegada se'm retrassi, perquè sé que m'estaré menjant el cap.
Sé que després de tot el que vam fer, els riscos són molt baixos (jo estava amb la regla, era líquid preseminal, que no duu tants espermatozous, i em vaig prendre una píndola), però tot i així, m'agradaria saber la opinió d'una experta del tema.
Sé que no és ben bé una consulta, però volia saber la teva opinió sobre el tema.
Elena Crespi

Swiftie,
doncs sincerament no hauries de patir ja que el risc era molt petit i heu posat tots els remeis possibles per evitar els petits riscos que hi havia.
Pot ser que la regla se't retardi pels mateixos nervis com tu mateixa dius, per tant, no pateixis, intenta relaxar-te, pensa que heu fet el correcte...
I això t'ajudarà per una cosa molt important: que la propera vegada, abans de que us tpqueu amb els dits amb líquid preseminal (tot i que repeteixo que el risc és molt baixet) utilitzeu un mocador de paper per eixugar-los abans de que et toqui o et toquis tu.
Però estigues tranquil·la! Ho has fet molt bé!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.iesp.cat