M'està utilitzant? Contesteu lo més abans possible
Hola, fa 2 mesos que em parlo amb un noi, aquest noi ja el coneixía d'abans però em va a començar a tirar la canya i indirectes. Em deia que volia quedar amb mi, etc. Total que durant aquests 2 mesos hem quedat 4 cops, ens hem dit que ens estimem, que sempre estarem junts... I l'ùltima vegada que vem quedar (que va ser el dia 11/08) o vem fer... va ser molt precipitat fer-ho però la situació o demanava. Vaig marxar de vacances i li deia per quedar abans de marxar i no ''podia'', vaig arribar fa poc i sua de mi encara que ja es custum perquè abans suava de mi bastant...
Bueno el cas es que ningú sap res de que a passat tot això entre nosaltres perquè ell té 19 anys i jo 14.
Vull parlar amb ell per aclarar coses però no em costeta missatges ni trucades ni res, i pel carrer si el veig va amb gent o no es el moment adequat per parlar d'això. Creus que m'ha utilitzat? que puc fer? m'agrada moltissim, m'ha ilusinat tant... que no vull perdrel pro crec que sesta portant mol malament amb mi
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Ens sap molt de greu la situació que ens expliques.
Nosaltres no et podem dir si t'està utilitzant o no, això ja és cosa d'ell i dels seus propòsits, ara bé el que ens preocupa és que vulguis estar amb una persona que segons les teves paraules no et sorprèn que t'ignori perquè, com tu dius "sua de mi encara que ja es costum perquè abans suava de mi bastant...".
Potser queda molt tòpic però les paraules, si no van acompanyades d'actes, se les emporta el vent, són senzillament paraules. I si estimes a una persona i vols estar amb ell/a, no l'ignores, ni abans ni després...
Si li has escrit missatges i no contesta, el truques i no contesta, espera a que contesti i doni senyals de vida, i quan doni senyals de que et veu i no t'ignora, parla de tot el que t'ha fet sentir aquest temps.
Mentre esperes, no massa temps, planteja't...al marge del que vulgui ell, realment vols estar amb algú que com dius "s'està portant molt malament" amb tu, que t'ignora i que no et respon a cap intent de contacte que has intentat?
Estima't i valora't a tu mateixa, per sobre de tot. No mereixes que et facin sentir malament.
Una abraçada molt forta!
Helena Angel @HelenaAL
www.consultajove.cat