masturvacio
hola, tinc uns dubtes, quan jo em masturvu, em masturvu a l'aigua i nose si em corro o no, per no saber, no se que es corres. (a les noies) jo tinc l'orgasme (sense pentrecio) i despres, el xorro de l'aigua me l'haig de treure perque em fa passigolles, aixo vol dir que me corregut? els nois quins sintomes tenen quan es corren?
URGENT
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Moltes noies expliquen que es masturben utilitzant el "xorro" de la dutxa, ja que estimulen directament el CLÍTORIS i pot ser molt agradable. No tenir orgasmes amb penetració és completament normal, ja que les zònes més erògenes de les noies estan precíssment a la zona externa d ela vulva (osigui, on dóna l'aigua)
Després de l'orgasme, hi ha un temps refractari, que és quan molesta el contacte (que sembla que és el que et passa a tu) Altres símptomes són: sensació de benestar, el cos està més relaxat, els músucls de l'entrada de la vagina fan petites contraccions, puja el color de les galtes, etc.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat