Estic embarassada?
Un dia estavem el meu novio i jo al lavabo duxtant-nos(6 de setmebre), vem decidir netejar el seu penis i probar-ho fer sense per saber que es sentia, peroò no es va "correr" dins meu perquè la va posar nomès 4 o 5 cops... vaig començar a tenir la regla el 21 d'agost fins el 27 i en el calendari que tinc al mobil em posa que avui em tindre que haver vingut però normalment em ve cada 2-3 setmanes, tinc por a poder estar embarazada i no se que fer... Em consultat a un altre calendari de menstruació i em posa que em vindra d'aqui 2 dies...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Pel que ens expliques és molt difícil que t'hagis quedat embarassada, ara bé, el que vàreu fer és una relació de risc. Si teniu penetració (encara que siguin 4 o 5 cops) sense preservatiu hi ha risc, pel simple fet que no hi ha barrera de làtex (preservatiu).
D'altra banda és poc probable que passi, quantes més voltes li donis i quantes més ganes que tinguis que vingui la regla, més alterada estaràs i més tardarà en venir. Per tant, calma't, quan portis més de 7 dies de retràs en la regla, aleshores sí que el millor seria fer-se una prova d'embaràs. Però fins que això no passi, calma't i veuràs com la regla no tarda en baixar-te!
Una abraçada!
Helena Angel @HelenaAL